Вхідні групи

Для виготовлення кожного елемента вхідної групи ми застосовуємо тільки найкращі матеріали, інакше ні про яку якість не може бути й мови. Все починається з того що ми оцінюємо існуючий вид фасаду, а потім розробляємо дизайн-проект, тим самим демонструючи наше бачення готового об’єкта: інтеграція зовнішньої реклами, форми прив’язки до існуючих конструкцій, а також кольорова палітра.

Далі переходимо безпосередньо до креслярської частини і знімаємо контрольні заміри, обробляємо необхідні матеріали, проводимо часткову збірку, доставляємо і монтуємо. Таким чином ми суттєво скорочуємо час на виробництво і добиваємося кращої якості.

Існує ряд питань які ми враховуємо в кожному проекті:

На який бюджет орієнтований даний проект?

Для цього ми складаємо комерційну пропозицію з різними типами матеріалів, так як цей параметр впливає на кінцеву вартість. Матеріали класифікуються виходячи зі своїх характеристик, тобто при незначній зміні зовнішнього вигляду можна використовувати більш бюджетний матеріал (або аналог) тим самим помітно знизивши витрати на виробництво. Або ж навпаки, якщо є необхідність виділиться і зробити свій фасад більш привабливим – використовувати преміальні матеріали, не надто переплачуючи і при цьому мати набагато кращий вигляд. У будь-якому випадку ціна буде від виробника.

Яку фасад буде мати інформативність в міському середовищі?

Найчастіше при розробці вхідних груп застосовується рекламна інтеграція, в залежності від виду діяльності, тому важливо враховувати навколишнє оточення, банально щоб нічого не перешкоджало огляду. Також впливає наявність або відсутність підсвічування, це питання вирішується на етапі проектування.

Який термін виготовлення вхідної групи?

Тут все індивідуально, а саме терміни формуються виходячи з складності та обсягу робіт по даному об’єкту і можуть тривати від тижня і більше. Ми завжди намагаємося оптимізувати процес щоб скоротити часові витрати.

 

Для замовлення вхідної групи Вам достатньо безкоштовно викликати нашого фахівця.

Нижче Ви можете подивитися варіанти готових наших об’єктів: вхідних груп магазинів, ресторанів, барів, офісів, торгових центрів і оцінити рівень професіоналізму самостійно.